Amai mijn benen …

Gisteren hebben we onze fietsen nog een keer van stal gehaald. Als we Fietsnet mogen geloven hebben we een toertje gedaan van 27 km, maar volgens mijn benen waren het er véél meer. Ook al stak de spierpijn bij het thuiskomen meteen de kop op, we hebben er van genoten. (Behalve misschien van dat laatste stuk bergop). De fietsknooppunten hebben ons van thuis naar Averbode en Zichem gestuurd, om ons dan via Messelbroek en Rillaar weer naar huis te leiden.

We hebben een stopje gemaakt bij het ‘Ernest Claes-huis’, waar ik een winkeltje van Natuurpunt aantrof. ‘k Kon het natuurlijk niet laten om even binnen te gaan snuffelen. We zijn er terug buiten gekomen, beladen met foldertjes. Dus heel waarschijnlijk volgt er binnen enkele dagen toch nog ‘ns een wandeling van Natuurpunt. We geven niet op, maar ik neem dan wel een plannetje mee, zodat verdwalen een beetje meer uitgesloten wordt …

27 km

13 gedachten over “Amai mijn benen …

  1. tof dat men van het Claes’ huis een natuurpuntwinkeltje heeft gemaakt. Toen ik in de streek woonde was dat nog niet. En voor de pijne benen, zou ik zeggen: oefenen maar! 🙂

  2. Fietsen doe ik graag, maar wandelen eigenlijk nie. Zo’n half uurtje met de hond, heel af en toe s, meer moet dat voor mij zeker niet zijn.
    Groetjes,

  3. Amai, ik vraag me af of je vandaag uit je bedje zult raken, met zo’n stramme spieren hihi 🙂
    Hopelijk heb je ze een beetje ingewreven met spierzalf?
    Gisteren geen regen gehad?

  4. Het is weer een tijdje geleden, maar het was dan ook te mooi weer, of ik had het weer eens veel te druk!
    In ieder geval een fijne dag!

    Liefs Suusje

  5. Die fietsknooppunten zijn heel handig om een parcourske uit te stippelen. Mijn fietsen ligt wat stil…. Bizar: ik moest fietsen omdat het goed is voor de knie, in tegenstelling tot lopen. De laatste tijd loop ik vlotjes 25 km in de week, en als ik fiets…. heb ik de dag nadien kniepijn.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

