Wandelkriebels …

Vandaag staken onze wandelkriebels de kop op. Even kijken op de site van Natuurpunt, een wandeling uitkiezen in de buurt en wegwezen maar. Aangezien het de eerste keer was dat we zo’n Natuurpunt-wandeling deden, kozen we voor een zeer korte wandeling, om de kneepjes van de bewegwijzering onder de knie te krijgen. Het werd de gele route in het natuurgebied Molenheide.
Ik weet niet of we ergens de fout zijn ingegaan, maar ineens stopte die gele paaltjes, gedaan met wandelen dus. Was het nu de bedoeling dat we gewoon dezelfde weg terugwandelden, of hebben we dan toch een paaltje gemist, ik weet het niet. We zijn dan maar gewoon terug naar onze auto gewandeld, langs een weg waar we van wisten waar we uitkwamen. Maar dan bedenk ik me, als je nu ergens op totaal onbekend terrein een wandeling wil doen, en die paaltjes werken plots niet meer mee, dan verdwaal je toch hopeloos.
Pfff, we hadden er meer van verwacht, dit houd me dus al tegen om elders een wandeling te gaan maken …

Gele wandelroute

5 gedachten over “Wandelkriebels …

  1. Das dan best jammer inderdaad…
    Toch nog een keer een andere proberen? Wie weet hebben jullie gewoon niet goed gekeken, hehe. Want het moet wel mooi zijn lijkt me zo!
    Telkens een ander gebied verkennen.

  2. of een routebeschrijving uitdraaien, want inderdaad, soms zijn paaltjes weg, of onder groen verstopt. Maar echt verdwalen gebeurt niet zo snel.
    De aanhouder wint!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

