Weegschaaltijd …

Vorige week, wegens waterige bezigheden, was ik niet in de buurt van mijn weegschaaltje. Het bleef dus gissen naar mijn lichaamsmassa. Vanmorgen was het een blij weerzien met mijn weegding, ze vertelde me dat ik het er, ondanks de vakantieperiode, nog redelijk van heb afgebracht. Er is bij, maar ’t is maar een halve kilo, op twee weken. Daar kan ik mee leven …

7 gedachten over “Weegschaaltijd …

  1. dat valt heel goed mee,het zwemmen vorige week in centerparcs is goed voor de conditie,dus zeker geen zorgen maken,je bent op de goede weg

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

