Covergirl …

En dan plots vind ik dochterlief terug op de cover van een magazine. Ik ben er voor ’t moment nog niet uit hoe ik de naam van het blad nu eigenlijk moet interpreteren.
Teen Girl vanwegen die tenen, of vanwege haar tiener zijn …

Teengirl

Wil je ook een cover maken, neem ‘ns een kijkje op MagMyPic

8 gedachten over “Covergirl …

  1. Beste mede-blogger,

    Opgepast voor het blog van Danique89, er zou wel eens een man kunnen achter zitten of op zijn minst gebruik/misbruik maken van dat adres.
    Misschien los ik het mysterie van Danique eerdaags op in een bijdrage op mijn eigen blog. Het laatste stukje van de puzzle ontbreekt me nog.
    Viel het jullie ook op dat ‘haar’ laatste item (met bedreigingen aan onbekende) opeens verdwenen was. Ook ‘haar’ mail-adres werd geannuleerd…

    Met respect voor elke eerlijke blogger,
    Marlon Lafontaine.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

