Wit en geel …

Wit en geel

12 gedachten over “Wit en geel …

  1. DE MARGRIET,MOOI DIE KLEUREN HE!!!!JIJ HOUDT OOK VEEL VAN BLOEMEN…IEDER W.E. SCHAF IK MIJ OOK ZO’N FLEURIG BOEKETJE BLOEMEN AAN.BLOEMEN BRENGT LEVEN IN JE HUIS HE. NOG EEN FIJNE VRIJDAG VERDER GEWENST…EN HET IS VANDAAG WAT MINDER WARM..MAAR GEZONDER.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  2. Hey!!!
    Eindelijk is het er van gekomen je hier eens op te zoeken!!!
    Sorry,sorry!!!
    Maar wat is het hiet schoooooooooooonnnnn!!!!
    Das echt mijn stijl!!!
    Whaaaw!
    Hier ga ik ook eens op zoek gaan,voor een fotoblog ofzo!
    Echt heel mooi!!!

    Mooie reactie op de dood van Yasmine!
    Ik moet toegeven,dat ik tot op vandaag de tranen over mijn wangen laat rollen,wanneer ik iets hoor of zie van haar!!!

    Groetjes!

  3. moet je zien hoe graag Lara vandaag weer in water wilde gaan. De wonderen zijn inderdaad de wereld niet uit, dat laat jij zien met je mooie foto’s !!!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

