Zoem zoem …

Volgens mij kwam dit exemplaar rechtstreeks van de kapper, de haartjes helemaal in de plooi, klaar voor de foto …

Zoem zoem

Camera Critters …

16 gedachten over “Zoem zoem …

  1. Da’s een pracht van een foto. Je zou die hommel zo durven strelen.
    Da’s wel toevallig dat je schoonouders vroeger op de Vismarkt een viswinkel hadden. Als ik er voorbij loop, tracht ik me altijd in te beelden hoe het vroeger was met al die winkeltjes. In Antwerpen had je ook een buurt met alle viswinkels en ik ging er ’s ochtends voorbij toen het er dan één en al bedrijvigheid was. Nu is het er zo dood als wat. En dat voelt gek aan. Komen je ouders er soms nog voorbij?

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

