Wennen aan die stem in m’n autootje …

Gisterenavond zijn dochterlief en ik er even met de auto op uit getrokken, ik moest mijn nieuw speeltje toch kunnen testen hè. ’t Is toch vreemd zenne, zo’n stem in de auto. Oké, die dame kent de weg naar alle plekken in Europa, ze zal dus wel heel hard gestudeerd hebben, maar ze laat me vaak schrikken. Vooral wanneer ze na enkele minuten stilte me dan toch plots wil waarschuwen dat ik over 500 meter links moet afslaan.

Minipippa zat vaak met me te lachen, zij vond het alvast een heel leuk ritje. Ikzelf, voelde me net een beginnende leerling. Rijden op totaal onbekend terrein, niet echt mijn geliefkoosde tijdverdrijf, maar nu ik weet dat ik op mijn gps-vriendin blindelings kan vertrouwen, zelfs bij omleidingen, zal het stapje voor stapje wel wat beter gaan.

Ik ben in ieder geval tevreden met de aankoop. Nu zal ik eindelijk eens verder geraken dan de bezienswaardigheden dicht in onze buurt. Steeds een klein beetje verder, er gaat een wereld voor me opengaan …

4 gedachten over “Wennen aan die stem in m’n autootje …

  1. Fijn dat zo’n stem dat voor je kan regelen!
    Voor onbekende terreinen gebruik ik hem indd ook, of als ik ergens op een adres moet zijn. Voor de rest, cross ik heerlijk zonder rond.
    Ik heb namelijk de neiging om dat ding uit te gaan schelden als ik vind dat er te nutteloos wordt gekletst!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

