Ik vraag me iets af …

Als je blogjes leest en bekijkt, vooral dan de Engelstalige, is het opvallend hoeveel fotothema’s er bestaan. Her en der pik ik er dan enkele uit om aan deel te nemen. Het geeft me ideeën voor foto’s, zeker als ikzelf zonder inspiratie zit.
Nu valt het me op dat er weinig of zelfs geen Nederlandstalige fotojachten bestaan. En ik vind dat eigenlijk raar in een blogwereld waar zoveel fotoliefhebbers rondhangen.
Dus nu vraag ik me af of jullie het fijn zouden vinden om aan zo’n Nederlandstalige fotojacht mee te doen, zonder verplichtingen, gewoon voor de lol. Met elke week een nieuw onderwerp om op jacht te gaan. Zwart/wit, kleur, het maakt niet uit wat, als het maar een foto is die jezelf hebt genomen.
Laat maar iets weten, dan zie ik wel wat ik er mee doe …

7 gedachten over “Ik vraag me iets af …

  1. Hoi Mamapippa

    Hopelijk krijg je veel reacties hierop. Want dit lijkt me wel leuk.
    Als ik zelf (opnieuw) aan een camera geraak, die ik dan ook op mijn stoel kan monteren, zal ik heel graag meedoen.

    Groetjes

  2. Weetje wat het is, ik doe zelf ook niet mee aan de engelstaligen.
    Vind het toch een beetje teveel. Ik maak liever zelf me onderwerpen. 🙂
    Heeft er ook mee te maken dat ik dan wat vrijer ben in het bloggen!

  3. dat hebben we ooit gehad in weblogland, maar bij mijn weten was het niet zo’n succes??

    elk onderwerp is goed om gefotografeerd te worden,mamapippa!
    ’t draait enkel om een origineel standpunt in te nemen, wat niet altijd even makkelijk is??

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

