Update …

Mijn moeder is gelukkig weer naar huis mogen komen. Geladen met pijnstillers en wachtend op de uitslag van de onderzoeken. We zijn allemaal al een beetje opgeluchter. Maar het blijft natuurlijk afwachten …

Mijn dieet is voor deze week wel degelijk naar de vaantjes. Het is misschien stom, maar het is sterker dan mezelf. Zo zit ik nu eenmaal in mekaar. Eten om te troosten. En het gekke is, ik weet nu al dat ik morgen ook nog ga zondigen, straf hè ! Er zullen mensen zijn die me begrijpen, er zullen er zijn die me absoluut niet begrijpen. Ik kan het ook niet uitleggen, het is gewoon zo.
De weegschaal zal woensdagochtend dan ook wel heel boos op me zijn. Maar donderdag begint een nieuwe dieetweek, een nieuwe kans. Een verloren veldslag is nog geen verloren oorlog …

5 gedachten over “Update …

  1. Ik begrijp je volkomen Pipp!!
    Ik heb de laatste weken ook heel veel “meegemaakt” op privévlak (wel allemaal positief hoor!) en toch laat ik mijn dieet dan voor wat het is. Het is niet erg, maar toch niet volgens WW regels en wetten.
    Vandaar ook 1/2kg bij deze week…
    ’t Is zoals je zegt : niets verloren, we nemen de draad wel terug op!

    Sterkte verder en ik duim voor je mama hoor!

  2. Geniet er maar van! Ik ben al van vorige vrijdag héél streng puntjes aan het tellen (behalve op zaterdagavond aan de mojito-bar) en er komt alleen maar gewicht bij ipv eraf 😦
    Als er dan toch gewicht bij moet komen, dan kan je er maar beter van genoten hebben, niet?
    groetjes,
    Martine.

  3. het is inderdaad stom en we doen het ons zelf aan, maar ik denk dat de meeste mensen zo zijn. ik ben toch ook zo, eten om troost te zoeken. en dan ben je meestal nog kwaad op u zelf als je op de weegschaal staat.
    maar de oorlog is nog niet verloren 😉
    veel sterkte voor u mama

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

