Even time out …

Even time-out wat betreft mijn dieet. Ik weet het, ik was pas terug vertrokken, maar het gaat even niet. Alles gaat goed, zolang er zich niks speciaal in m’n leven voordoet. Van zodra er ook maar één emotioneel gegeven op het toneel verschijnt, gooi ik mijn dieet-kap over de haag.
Vandaag is manlief voor twee weken vertrokken naar Portugal voor z’n werk. Dat op zich, maakte me al een beetje emotioneel.
Zopas kreeg ik ook telefoon van m’n mams, dat ze moet opgenomen worden op de spoedgevallendienst, vanwege zeer erge buikpijnen. Ze sukkelt al een tijdje, maar nu breekt alles blijkbaar uit. En iedereen die mijn blogjes van vroeger al volgde, weet wat een emotioneel vat ik kan zijn.
Mijn dieet is even het minst van mijn zorgen, voorlopig dus geen dagmenu’s, want ze zijn om bij te huilen …

8 gedachten over “Even time out …

  1. Kan me dat indenken, maar manlief weg en moeder pijn, is dat nu werkelijk een reden om niet te dieten? Emoties ok, die heb ik ook en niet zo weinig ook, maar straks komt daar nog wroeging bij, das toch zonde, denk eraan hoe trots je kan zijn als je hier doorheen komt zonder met je dieet te stoeien!Om bij te huilen zijn ze, maar straks kan je dan wel echt breed lachen!!!

  2. ik wens je veel sterkt, en hopelijk is het niet erg met je moeder. Het komt allemmaal goed. Even een moeilijke periode maar weet ieder wolkje heeft een zilveren randje, dikke knuf

  3. veel sterkte mamapippa

    jij een emo-eterke, zal heel lastig zijn
    maar probeer gezond te eten, dan hoef je de punten niet zo te tellen
    weet je dat ‘eierkoeken’ verantwoorde tussendoortjes zijn?
    heb ik op drie dieetsites gelezen
    gewoon verkrijgbaar in delhaize en zo

    je niet in een dipje laten zakken hoor, vechten hé

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

