Op de weegschaal …

Vanmorgen was het weegschaaltijd. Superblij maakte mijn balanske me, er is de voorbije week 1,4 kg weggetoverd, wat mijn totaal op 23 kilo brengt. Applaus voor mezelf, na die weken van vraatzucht. Maar ik kraai niet te hard victorie, want ik weet ook dat de kilo die er pas aan zit, er ook heel snel weer afgaat. Vandaar waarschijnlijk deze goeie ‘uitslag’.

Vandaag las ik even een punten-tel-loze dag in, mijn spaarpotje van 8 punten zal tegen vanavond wel meer dan leeg zijn. Vanaf nu elke woensdag een ‘lossere-riem-dag’, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar vanaf morgen, weer mooi in het spoor der dieet, met het bijbehorende dagmenu. Sebiet wel nog even lekker smullen van mijn frietjes.

Aan al mijn medestrijders wens ik een lekkere en gezonde eetweek toe, we kunnen het !

11 gedachten over “Op de weegschaal …

  1. een keer per week zondigen kan wel geen kwaad hé,maar ik moet je wel feliciteren met je behaalde resultaat,doe zo voort,je bent op de goede weg.groetjes dolfijntje

  2. Knap hoor, ik heb altijd veel waardering als iemand kan lijnen, gelukkig hoef ik zelf niet zo op mijn lijn te letten, maar als dat ooit zou moeten hoop ik op zoveel wilskracht als de jouwe.

  3. Oef, ik dacht al dat je blogje verdwenen was 😉
    Dat gedoe met de WeeWee begint héél duidelijk vruchten af te werpen. De kledingwinkels in de buurt beginnen al te glimlachen als ze je zien afkomen voor weer een nieuwe garderobe zeker ?
    Gelukkig passen schoenen altijd ;-))

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

