Muziekje …

Hebben jullie dat nu ook, dat je soms constant met hetzelfde deuntje in je hoofd rondloopt ? Bij mij duurt het nu al weken aan een stuk eigenlijk. Het is een liedje uit ‘The Sound of Music’, namelijk ‘Do, re mi …’. Ik zit het voortdurend mee te zingen in stilte, soms zelfs luidop zonder dat ik het echt besef. En ik kan niet eens zingen.
Blijkbaar is het ook aanstekelijk, want dochterlief begint het de laatste tijd ook steeds vaker te neuriën, en natuurlijk volg ik dan gedwee, terwijl Papapippa ons amusant aankijkt …

5 gedachten over “Muziekje …

  1. whaahhahaha
    ja ik heb dat wel eens maar gelukkig niet zó lang:-))
    der is een liedje…. ik hou van u ik hou van u…
    ken je dat ?
    dat is een crime, dat gaat zó moeilijk weg:-)

    sterkte mama en papa pippa

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

