Een flaproos …

“Je moet niet alle bloemen willen plukken.
Ontzie de klaprozen,
want na een half uur zijn het flaprozen.”
(Johan Daisne)

Flaproos

Ruby Tuesday …

14 gedachten over “Een flaproos …

  1. Een héél mooie foto, ik hou echt wel van die klaprozen !
    Ik twijfel er trouwens ook al een tijdje aan om binnenkort naar Weight Watchers te stappen. Door de cortisone en de chemo zwel ik op gelijk een ballon en heb er een héél slecht gevoel bij. Ik dacht dat Weightwatchers altijd zo makkelijk vol teh ouden was maar als ik dat hier dan van jou lees lijkt het toch niet zo simpel als ik dacht.

  2. The red flower stands out among that sea of green that surrounds it. A lively shade of red, too!
    (door Babelfish)
    De rode bloemtribunes uit onder dat overzees van groen die het omringt. Een levendige schaduw van rood, ook!

  3. Hoi,

    Nog even een reactie op je vorig postje, ik ben ook weer bezig met weight watchers, maar het lukt niet zo goed, misschien kunnen we elkaar wat stimuleren, ik wens je nog een fijne dinsdag toe
    groetjes Sabine

  4. Heey,

    Zag dat je inderdaad was overgegaan op wordpress, ziet er leuk uit je blog zo……… en ik blijf natuurlijk zo af en toe eens een kijkje nemen!!!

    Succes met je blog en deze foto mag er ook weer wezen hoor, mooi Flaproos!!!

    Fijne week,

    Eric

  5. Great choice. Thank-you for sharing this picture of the poppy growing; the only poppy that comes to mind is the faus one that the Veterans pass out on Memorial day, end of May each year with any kind of monetary donation.
    Such brilliant red colour.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

