Op zoek naar nieuwe oorden …

Tijd voor verandering, ik verlaat mijn oude blogwereld om andere oorden te verkennen. In tegenstelling tot vroeger, zal ik hier alles bijeenzetten op één blog, mijn foto’s, mijn gevecht tegen de kilo’s, ons verbouw-avontuur, onze ditjes en datjes. Alles gezellig op één plaats. Hopelijk vinden mijn trouwe lezers ook de weg naar mijn nieuwe blogje, want één ding is zeker, ik wil ze niet verliezen …

7 gedachten over “Op zoek naar nieuwe oorden …

  1. Ik ben altijd in voor nieuws, maar mijn bloggen blijven op hun plaatst. Ik ga ook meteen de link aanpassen voor je!
    Ik wil jou OOK niet verliezen!!!
    Succes,
    ank

  2. Ik zal ook wel blijven komen en vind het alvast een goed idee dat je alles samenvoegt. Ik stond op punt om af te haken: trop is teveel. Net zoals met de TV zenders: er is veeeeel meer keuze dan vroeger, maar we kijken naar minder verschillende zenders. Goede beslissing dus.
    Ik heb wle al een nadeel voor WordPress. Qua visibiliteit naar Google toe is Skynet echt veel beter dan bvb. WordPress. Mijn bezoekers komen voor 80% via Google (zoekopdrachten naar planten), dus ik zit daar goed.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

