Aangetekende zending …

Spannend, gisteren stak er een bericht van een aangetekende zending in onze brievenbus. En voor zo’n curieuzeneus als ik, is dat een aanleiding om mijn gedachten te laten ronddraaien.
De laatste tijd heb ik meegedaan met enkele wedstrijden op internet, het zou dus misschien wel om één of andere superprijs kunnen gaan. Stel je voor, een LCD-televisie, of een schitterend juweel, of …

Deze namiddag reed ik dus vol verwachting naar het postkantoor. Het was er een overrompeling van jewelste, de klanten stonden er tot in de ‘sluisdeur’ te wachten. En natuurlijk was er maar één loket open, terwijl er vijf beschikbaar zijn. Over flexibiliteit en klantgerichtheid gesproken …

Maar goed, ik heb (on)geduldig mijn beurt afgewacht, speurend naar een vrije stoel om te gaan zitten . Die heb ik trouwens niet gevonden, de twee stoelen die het grote postkantoor rijk is, waren reeds bezet, door even (on)geduldige mensen als ik. Uiteindelijk was het mijn beurt om me naar het loket te begeven. Ik zou eindelijk gaan weten welke superprijs ons ten deel viel.
Tot daar mijn droom, de postbeambte gaf me in ruil voor mijn strookje een bruine omslag. ‘Ministerie van Financiën’ stond in de linkerbovenhoek. In de auto heb ik de brief opengescheurd, want dit kon niet veel goeds betekenen. Maar toch, blijkbaar hebben ze een foutje gemaakt met onze aangifte van 3 jaar geleden. We krijgen een klein bedragje terug.

Dus eigenlijk hebben we toch nog iets gewonnen …

6 gedachten over “Aangetekende zending …

  1. Dag mamapippa,proficiat met je nieuwe stekje,veel plezier ermee en ga je je blog wegdoen bij skynet? nog een fijne avond groetjes dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

